Logo to twarz Twojej marki

ale pamiętaj, że marka
ma też osobowość i styl

Tworzę spójne i przemyślane identyfikacje wizualne, które pomagają markom wyróżnić się i przyciągnąć uwagę ich idealnych klientów. Każdy projekt opieram na strategii – nawet tej najprostszej – bo wierzę, że skuteczna identyfikacja wizualna to coś więcej niż ładne logo. Oferuję pełne wsparcie w definiowaniu lub doprecyzowaniu Twojej strategii marki, tak aby wizerunek w pełni odzwierciedlał jej wartości.

Tworzę identyfikacje od podstaw, zajmuję się rebrandingiem dla tych, którzy szukają świeżego startu, a także uzupełniam brakujące elementy komunikacji wizualnej dla firm, które potrzebują dopracować swój wizerunek. Dodatkowo, projektuję grafiki do Internetu, np. szablony postów do social mediów, aby Twoja marka także w sieci była widoczna w sposób spójny.

Jeśli nie masz strategii, to opracujemy ją razem. Jeśli masz już strategię, to świetnie! Opowiedz mi o sobie i o niej w trakcie pierwszej darmowej konsultacji (bez zobowiązań), żebym mogła Was lepiej poznać, zrozumieć i zaproponować rozwiązania prawdziwie unikalne – jak Wy.

Identyfikacja wizualna oparta na strategii

W ramach identyfikacji wizualnej opartej na strategii otrzymasz ode mnie zestaw spójnych, estetycznych i unikalnych projektów graficznych dla Twojej marki. Punktem wyjścia do ich stworzenia będzie analiza Twojej strategii biznesowej. Takie podejście pozwoli ukierunkować Twoje działania i zaoszczędzić mnóstwo czasu, gdy Twój biznes wejdzie na wyższy poziom. Unikniesz chaosu i strat wizerunkowych na dalszym etapie działalności.

To opcja dla Ciebie jeśli:
•  gubisz się w morzu inspiracji, trudno Ci zdecydować się na jedną spójną drogę wizerunkową
•  Twoją identyfikację wizualną nadgryzł ząb czasu i czujesz, że odstaje ona od dobrych praktyk i standardów
•  zaczynasz działalność i od początku chcesz działać w sposób uporządkowany i spójny 

wizualicja brandbooka

Identyfikacja wizualna – co obejmuje?

Opracowanie podstawowej strategii komunikacji
Przeanalizujemy, jak Twoja marka powinna się komunikować z klientami, aby przekazywać swoje wartości w sposób spójny i zrozumiały. Na tym skupimy się szczególnie:
  × Analiza obecnej sytuacji marki
  × Określenie tożsamości marki
  × Charakterystyka grupy docelowej i profil klienta idealnego
  × Ustalenie celów w strategii marki

Prosty logotyp
Tworzę minimalistyczne, ale charakterystyczne logo, które dobrze reprezentuje Twoją marką i jest łatwe do zapamiętania. Otrzymujesz pliki, których możesz używać w Internecie i w druku w różnych formatach i na różnych powierzchniach.

Paleta kolorów
Dobieram zestaw kolorów, które będą tworzyć spójny wizerunek marki i wzbudzać odpowiednie emocje u Twoich klientów.

Typografia
Wybieram minimum 3 czcionki, które pasują do charakteru Twojej marki, tworząc konsekwentny styl komunikacji wizualnej.

Baner i miniatura na media społecznościowe
Projektuję estetyczne i dopasowane grafiki do Twoich kanałów social media, aby Twoja marka była profesjonalnie reprezentowana w sieci.

Cena: od 1200 zł

(dopłacasz za kolejne wersje logo, jeśli ich potrzebujesz)

Usługi graficzne uzupełniające

Aby Twoja marka była w pełni spójna i profesjonalnie prezentowała się w każdym kanale, oferuję dodatkowe usługi graficzne, które można zamówić zarówno jako uzupełnienie identyfikacji wizualnej, jak i oddzielnie.

Oto, co m.in. mogę dla Ciebie zaprojektować:

Szablony postów na social media (12 kafelków za 360 zł + 20zł za każdy kolejny kafelek )
Tworzę zestaw 12 kafelków do publikacji w mediach społecznościowych, które są dopasowane do Twojej istniejącej identyfikacji wizualnej (logotyp, kolory, typografia). Otrzymasz także wskazówki, jak dalej publikować, aby zachować spójność wizualną i przyciągać uwagę swoich odbiorców.

Zestaw ikon (4 ikony w cenie 120 zł, każda kolejna +20 zł)
Projektuję zestaw ikon, które możesz wykorzystać na swojej stronie internetowej, w materiałach marketingowych lub social mediach.

Projekt wizytówki (150 zł + wydruk od ok. 50 zł za 100 sztuk, według cennika drukomat.pl)
Oferuję profesjonalny projekt wizytówki, który idealnie pasuje do Twojej identyfikacji wizualnej. Dodatkowo mogę zamówić dla Ciebie ich wydruk z dostawą pod wskazany adres.

Wszystkie te usługi możesz zamówić jako uzupełnienie podstawowej identyfikacji wizualnej, by w pełni wyróżnić swoją markę i zachować spójność na każdym etapie komunikacji.

Wybrałam usługi, o które najczęściej pytają moje klientki. Jestem jednak otwarta na  Twoje pomysły, propozycje i wyzwania.

Etapy współpracy nad pełną identyfikacją wizualną

1. Kontakt

Wiesz już, że potrzebujesz zmian. Napisz do mnie na kontakt@nebulanixie.pl lub przez inny wybrany przez Ciebie kanał. Jeśli posiadasz swoje miejsce w Internecie, załącz link, żebym mogła wstępnie się tam rozejrzeć. Odpiszę na Twoje zapytanie najpóźniej w ciągu doby. Umówimy się na kontakt telefoniczny lub przez wiadomości – zależy, co wolisz. Opowiesz mi, czego poszukujesz dla swojej marki, a ja przedstawię Ci możliwości.

2. Analiza i umowa

Na podstawie tego, co ustalimy w trakcie rozmowy stworzę i przedstawię Ci ofertę razem z harmonogramem prac. Jeśli ją zaakceptujesz, to wyślę Ci do podpisania umowę. To ważny dokument, który da nam obydwu poczucie bezpieczeństwa we współpracy. Poproszę Cię też o wpłacenie zadatku w wysokości pięćdziesięciu procent uzgodnionej ceny za cały projekt.

3. Plan i strategia

Czas na część właściwą naszej pracy! Na dobry początek otrzymasz ode mnie materiały, które pozwolą przeanalizować Twoją markę – niezależnie od tego, czy już istnieje, czy jeszcze nie.  Materiały najpierw uzupełniasz sama, a później wszystko, także ewentualne niejasności, omówimy razem.  Na tej podstawie opracujemy strategię Twojej marki w wybranym wcześniej zakresie – podstawowym lub z dodatkowymi opcjami.

4. Projekt identyfikacji

Mając gotową strategię, mogę zacząć tworzyć elementy wizualne. Najpierw będą to wstępne projekty-szkice, z których wybierzesz jeden. Na nim będę pracować. Będziemy w stałym kontakcie pisemnym lub telefonicznym – jak wolisz. W ramach budżetu będziesz też miała do dyspozycji trzy serie poprawek. 

5. Gotowy projekt

Et voilà! Projekt gotowy. Płacisz, a ja przekazuję Ci finalne wersje plików gotowe do użycia. Otrzymujesz też majątkowe prawa autorskie. Upewniam się, że wszystko jest dla Ciebie jasne, np. w kwestii używania szablonów do SoMe. Jednak gdybyś chciała się jeszcze skonsultować, to jestem do Twojej dyspozycji.

Brzmi dobrze?

Teraz Ty opowiedz mi o swoim projekcie marzeń i pracujmy nad nim razem!

Scroll to Top